About this service

Beginpagina

Op de beginpagina ziet u of en welke vergadering live te volgen is.  Door op de betreffende vergadering te klikken komt u op een pagina waar u zowel het beeld als alle markeringen (agendapunten, sprekers, schorsingen etc.) die gedurende de vergadering zijn geplaatst ziet. Ook kunt u de vergadering delen of na afloop downloaden.

Onder “OPGENOMEN VERGADERINGEN” op de beginpagina treft u alle vergaderingen aan die al zijn geweest en waarvan het videobestand beschikbaar is gekomen. Met het PLUSJE kunt u meer vergaderingen laden. Bent u specifiek opzoek naar een vergadering van een gremium (bijvoorbeeld: commissie Ruimte, commissie Bestuur, commissie Leefomgeving, commissie Samenleving, de gemeenteraad etc.), dan kunt u het gewenste gremium onder “CATEGORIEËN” ingeven. Enkel de vergaderingen van die categorie zullen getoond worden. Met het “FILTER” kunt u ook de sortering wijzigen van “MEEST RECENT” naar “ALFABETISCH”.

Door met uw muis naar linksboven te navigeren (DRIE STREPEN naast het logo) opent u het menu. Hier kunt snel navigeren naar bepaalde onderdelen op de site. Zo kunt u bijvoorbeeld via "VERGADERINGEN" alle tot dat moment gepubliceerde vergaderingen terugvinden. Via "LIVE SESSIES" ziet u of en welke vergadering live is. Tevens vindt u hier een koppeling naar de algemene website van de gemeente Den Haag, de pagina van de gemeenteraad van Den Haag en het Raadsinformatiesysteem (RIS).

Agenda en achterliggende stukken

Als u op zoek bent naar de agenda van een (live) vergadering met de achterliggende stukken, dan gaat u via het menu naar de pagina van het RIS. De pagina wordt in een nieuw tabblad of in een nieuw venster geopend. Selecteer via de kalender de betreffende vergadering om de agenda en achterliggende stukken te openen.

Suggesties

Heeft u suggesties voor deze helppagina? Stuur een mail naar griffie@denhaag.nl. Uw hulp wordt bijzonder op prijs gesteld.

Gemeente Den Haag

Spui 70